На початок...

Відкриваю сьогодні блоґ, який назвав я «Світло у темряві світить» (Ів 1,5). Ці слова з Євангелля від св. євангелиста Івана Богослова, які чуємо у Пасхальну ніч, дають велику надію і радість. Так символічно склалося, що починаю писати блоґ саме у день, коли відзначаємо пам’ять св. Івана Богослова.
У блозі хочу писати про православну віру, про життя Православної Церкви, так моєї Помісної Церкви – Автокефальної Православної Церкви у Польщі, як і всього Українського Православ’я в Україні та в розсіянні, а також про питання важливі для Вселенського Православ’я.
Блоґ має також польську версію: swiatloscwciemnosciswieci.blogspot.com Проте не всі пости будуть поміщені двома мовами.

Почну з теми особливо актуальної і важливої для мене особисто – майбутнього Українського Православ’я, адже зараз відбуваються важливі процеси, які Божим Провидінням можуть змінити долю Православ’я в Україні. 

Коментарі